Simpel Planning

Uw planning en taken overzichtelijk en altijd up-to-date

Ontdek Simpel Planning

Demotour

Bespaar tijd en voorkom fouten met een gedigitaliseerde planning

Simpel Planning heeft alle taken die komen kijken bij de verwerking van een boekjaar gedigitaliseerd in 15 overzichtelijke stappen. Dit maakt het handmatig bijhouden van een planning, in bijvoorbeeld excel, overbodig.

Altijd en overal een up-to-date planning 

Er gaat geen tijd meer verloren aan het dagelijks up-to-date houden van de planning en de communicatie rondom de planning. Met Simpel Planning is uw planning altijd automatisch up-to-date zonder dat het u extra tijd kost. De planning is vanaf elke locatie en device te benaderen, waardoor u heel eenvoudig vanuit huis of bij de klant kunt werken.

Al uw taken voor de week vindt u in één overzicht!

Meer inzicht in status waardoor u eenvoudig kunt bijsturen

In Simpel Planning vind u precies de informatie die u op dat moment nodig heeft. Zo heeft u in een oogopslag inzicht in:

  • Alle lopende boekjaren van al uw klanten

  • De voortgang van het boekjaar per klant

  • De taken en verantwoordelijkheden per medewerker

  • Prioriteiten en deadlines

U kunt sturen op prioriteit en verantwoordelijkheid

Doordat alle medewerkers inzicht hebben in hun taken en verantwoordelijkheden verloopt de samenwerking soepeler en is het makkelijker om collega’s aan te spreken op taken die blijven liggen of om bij te sturen bij drukte of ziekte.

Screenshot van een persoonlijke takenlijst met taken en verantwoordelijkheden
Wanneer een medewerker de taak op voltooid zet verschijnt de volgende taak op de takenlijst van de volgende verantwoordelijke medewerker
Prinstscreen van gebruikerslijst. U kunt zelf alle medewerkers toevoegen zodat alle medewekers toegang hebben tot de planning

Overzicht in taken en verantwoordelijkheden per medewerker

Elke stap in een boekjaar is een taak. Bij de invoering van een nieuwe klant kunt u alle taken koppelen aan een medewerker. Alle gekoppelde taken verschijnen automatisch in de persoonlijke takenlijst van de juiste medewerker. Zo weten alle medewerkers precies welke taken er opgepakt moeten worden en zien ze in een oogopslag waar de prioriteit ligt.

Veilig en overal bereikbaar 

Simpel Planning is AVG-compliant dankzij de tweestapsverificatie, zodat de gegevens van uw klanten veilig en alleen toegankelijk zijn voor medewerkers.


Aan de slag met Simpel Planning? 

Laat u informeren over de mogelijkheden

Mijn winkelwagen

U heeft nog niks in uw winkelwagen.